Werving en selectie Finance - Vacatures

Medewerker Salaris- Personeelsadministrateur (Vervuld)

Ben jij een ervaren Salarisadministrateur  en ben joutoeaan een nieuwe stap, neem dan snel contact met ons op.

Terug


Medewerker Personeels- en Salarisadministratie M/V


Opdrachtgever 
Organisatie in de gezondheidszorg


Regio 
Zwolle


Plaats in de organisatie 
Onze relatie is specialist in de verstandelijke gehandicaptenzorg. Bijna 1000 mensen maken gebruik van de ondersteuning onze relatie. Ruim 900 betrokken professionals en 350  vrijwilligers zetten zich voor hen in. Ons werkgebied is de regio Noordwest Overijssel.  Voor de personeelsadministratie zoeken wij per direct enthousiaste en ervaren medewerkers Personeels- en salarisadministratie.


Opdrachtomschrijving
Als medewerker personeels- en salarisadministratie heb je de volgende werkzaamheden:

  • Verzamel, coördineer en controleer je de aanlevering van gegevens en draag je zorg voor een correcte en tijdige (salaris)verwerking.
  • Voer je standaard controles uit op gegevens, signaleer je afwijkingen en onderzoek je oplossingsmogelijkheden. Je stelt overzichten en HR (management) rapportages op en maakt deze inzichtelijk voor de gebruiker.
  • Verricht je functioneel applicatiebeheer voor de personeels- en salarisadministratie en bewaak je de aansluiting op gekoppelde systemen.
  • Signaleer je in- en externe ontwikkelingen, kansen en structurele knelpunten ten aanzien van de personeels- en salarisadministratie en stelt (verbeter)voorstellen en actiepunten op en draag je zorg voor de uitvoering.
  • Ontwikkel je vanuit het expertisegebied hulpmiddelen en instrumenten die ondersteunend zijn aan de verdere ontwikkeling en verbetering van dagelijkse HR-processen.
  • Geef je ondersteuning en instructies bij activiteiten en draag je zorg voor de toepassing van instrumenten en de uitvoering van beleid en regelingen op operationeel niveau.
  • Daarnaast geef je voorlichting, training en instructies aan collega’s binnen de ondersteuning over de toepassing van kaders en hulpmiddelen.
  • Neem je vanuit het expertisegebied deel aan organisatie brede uitvoerende projecten, werkgroepen en overlegvormen.
  • Ben je  een proactieve, belangrijke spil bij de ondersteuning van indiensttredingsprocedure van nieuwe collega’s en zorg je voor een correcte verwerking van mutaties op bestaande contracten.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde Hbo-opleiding op financieel/administratief gebied,  aangevuld met ervaring op het gebied van arbeid, lonen en payroll.
  • Daarnaast beschik je over de kennis van de dienstverlening van de organisatie en heb je inzicht in relevante werkprocessen op administratief gebied.
  • Vanzelfsprekend heb je aantoonbare kennis en ervaring met  arbeidsvoorwaarden, personeelsregelingen, en wet- en regelgeving.
  • Je hebt meerdere jaren werkervaring op een personeelsadministratie.
  • Het is een absolute pre wanneer je ervaring hebt met Youforce, HRSS en Beaufort.


Bijzonderheden van de opdracht

  • Onze relatie biedt jou een vaste baan
  • Eerst een jaarcontract en bij gebleken geschiktheid wordt deze omgezet in de overeenkomst van onbepaalde tijd.
  • Het betref een fulltime basis van 36 uur per week, 32 uur is bespreekbaar.
  • Je komt te werken in een omgeving waar het inzetten van eigen initiatief en creativiteit wordt gewaardeerd.
  • De arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn geregeld conform de CAO gehandicaptenzorg in FWG 45, minimaal € 1.940,- en maximaal € 2.967,-  bruto per maand op fulltime basis. De inschaling is afhankelijk van je werkervaring en opleiding.


Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons.

Contactpersoon:   Frits Kooijmans

Email: recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857

Internet  www.fpk.nl

Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.