Werving en selectie Finance - Vacatures

Financieel Administratief Medewerker (Schoolverlater of max 2 jaar ervaring) Je kunt nog solliciteren

Wil jij graag leren, maar heb jij ook de drive en de motivatie om de boekhouding kloppend te willen hebben en daar zoveel mogelijk zelf proberen uit te komen en heb jij  een MBO 4 Administratief of HBO BE diploma, dan hebben wij een mooie groeibaan voor je. Indien je interesse hebt in deze vacature, mail dan contact met ons op, telefoonnummer 0512-513093, of mail je cv naar ons toe, fpkinfo@fpk.nl. Dan nemen wij contact met jou op.

Terug


Financieel Administratief Medewerker (Schoolverlater of max 2 jaar ervaring)

Opdrachtomschrijving

Er worden meerdere ondersteunende werkzaamheden verricht voor diverse afdelingen in de organisatie. Het werk omvat onder andere de volgende werkgebieden:

Financieel

  • Kas- en bankverkeer;
  • Mutaties uitwerken tot journaalposten, o.a. materiele vaste activa;
  • Gedeeltelijk beheren van het grootboek; aansluiten sub-administraties/ rekening couranten enz
  • Ondersteunen bij het administratieve traject van projecten;
  • Diverse rapportages uitwerken en verzorgen;
  • Verzorgen van diverse opgaven, o.a. belastingopgave, en provisieberekeningen en de nacalculaties;
  • Opstellen grootboekspecificaties en rondrekeningen;
  • Ondersteunen bij jaar- en maandafsluiting.

Crediteuren

  • Verrichten van  betalingen;
  • Controleren/coderen/ingeven van facturen en zorgdragen voor fiattering van facturen;
  • Telefonisch of schriftelijk reclameren;
Debiteuren
  • Debiteurenbeheer;
  • Archivering van documenten en gegevens op een effectieve en efficiënte manier;
  • Telefonisch of schriftelijk reclameren.
  • Urenadministratie
  • Registreren van uren in het ERP systeem (bij ziekte/vakantie)

Functie-eisen

  • Gewenst niveau MBO niveau 4 of HBO BE diploma
  • Maximaal 2 jaar relevante werkervaring Financieel Medewerker/Administrateur
  • Kennis van Administratieve procedures
  • De kandidaat moet de drive en de motivatie hebben om de boekhouding kloppend te willen hebben.
  • Kandidaat kunnen en willen leren om BTW-aangiftes te controleren en verrichten, loonaangiftes, CBS rapportages op te stellen, te controleren en aan te leveren, en periodeafsluitingen te kunnen doen.
  • Ervaring met ERP systemen is een pre. Kennis van Microsoft Axapta is fantastisch
  • Goede kennis van Excel
  • De Nederlandse, Engelse en Duitse taal zowel in woord als geschrift is een must in verband met het voeren van telefoongesprekken en het opstellen van brieven en/of documenten.
  • Grote accuratesse is vereist bij controle van gegevens.

Bijzonderheden van de opdracht

  • Het betreft een vaste baan
  • De organisatie kent een 40 urige werkweek met per jaar 104 uurroostervrij uren die ingeroosterd wordt.
  • Eerst jaarcontract en bij gebleken geschiktheid wordt deze omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd.


Opdrachtgever
Productiebedrijf

Regio
Steenwijk

Plaats in de organisatie
De functie heeft als doel administratieve ondersteuning te bieden aan diverse afdelingen in de organisatie, zodat een effectieve registratie en efficiënte verwerking van gegevens plaatsvindt.


Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan je CV naar ons toe.

Contactpersoon:   Frits Kooijmans

Email:  recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857

Internet  www.fpk.nl


Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.