Werving en selectie Finance - Vacatures

Financieel Administratief Medewerker/Administrateur

Ben jij een ervaren Financieel Medewerker of een Administrateur en zoek jij een baan bij een internationaal bedrijf, dan hebben wij een mooie groeifunctie voor je. Indien jij interesse hebt in de functie, neem dan contact met ons op, telefoonnummer 0512-513093, of mail je cv naar ons toe, fpkinfo@fpk.nl,  dan nemen wij contact met op jou op.

Terug


Financieel Administratief Medewerker/Administrateur


Opdrachtomschrijving

Er worden meerdere ondersteunende werkzaamheden verricht voor diverse afdelingen in de organisatie. Het werk omvat onder andere de volgende werkgebieden:

Financieel

  • Kas- en bankverkeer;
  • Mutaties uitwerken tot journaalposten, o.a. materiele vaste activa;
  • Gedeeltelijk beheren van het grootboek; aansluiten sub-administraties/ rekening couranten enz
  • Ondersteunen bij het administratieve traject van projecten;
  • Diverse rapportages uitwerken en verzorgen;
  • Verzorgen van diverse opgaven, o.a. belastingopgave, en provisieberekeningen en de nacalculaties;
  • Opstellen grootboekspecificaties en rondrekeningen;
  • Ondersteunen bij jaar- en maandafsluiting.

Crediteuren

Verrichten van  betalingen;

  • Controleren/coderen/ingeven van facturen en zorgdragen voor fiattering van facturen;
  • Telefonisch of schriftelijk reclameren;

Debiteuren

  • Debiteurenbeheer; 
  • Archivering van documenten en gegevens op een effectieve en efficiënte manier;
  • Telefonisch of schriftelijk reclameren.

Urenadministratie

  • Registreren van uren in het ERP systeem (bij ziekte/vakantie)


Bij doorgroei naar Administrateur zijn de werkzaamheden:

  • Verzorgen van boekhoudingen en de periodieke financiële verslaglegging;
  • Analyseren en interpreteren van financiële gegevens en hierbij toelichting geven;
  • Bewaken van diverse financiële ontwikkelingen, zoals debiteurenbeheer, budgettering, liquiditeitspositie en kosten;
  • Onderhouden van contacten met externe partijen zoals de belastingdienst.
  • Bespreken van financiële aangelegenheden en uitwisselen van informatie met verschillende partijen.


Functie-eisen

  • Gewenst niveau HBO (bedrijfseconomie of accountancy). Dit in verband met de doorgroei naar de functie van Administrateur
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring Financieel Medewerker/Administrateur
  • Kennis van Administratieve procedures
  • Ervaring met ERP systeemen is een pre. Kennis van Microsoft Axapta is fantastisch
  • Goede kennis van Excel
  • De Nederlandse, Engelse en Duitse taal zowel in woord als geschrift is een must in verband met het voeren van telefoongesprekken en het opstellen van brieven en/of documenten.
  • Grote accuratesse is vereist bij controle van gegevens.


Bijzonderheden van de opdracht

  • Het betreft een vaste baan
  • De organisatie kent een 40 urige werkweek met per jaar 104 uurroostervrij uren die ingeroosterd wordt.
  • Eerst jaarcontract en bij gebleken geschiktheid wordt deze omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd.


Opdrachtgever
Productiebedrijf


Regio
Omgeving Wolvega


Plaats in de organisatie
De functie heeft als doel administratieve ondersteuning te bieden aan diverse afdelingen in de organisatie, zodat een effectieve registratie en efficiënte verwerking van gegevens plaatsvindt.


Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan je CV naar ons toe.

Contactpersoon:   Frits Kooijmans

Email:  recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857



Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.