Werving en selectie Finance - Vacatures

Controller Gezondheidszorg (ingevuld)

Heb jij ervaring als Business Controller in de gezondheidszorg en wil je stap maken, neem dan contact met ons op. Telefoonnummer 0512-513093


Terug


Wij zoeken voor één van onze relaties een:


Business Controller M/V


Opdrachtgever
Organisatie in de gezondheidszorg


Regio
Assen


Plaats in de organisatie
Je maakt onderdeel uit van de afdeling Business Informatiebeleid & Control. Je krijgt leiding van het Hoofd BI&C.


Opdrachtomschrijving
De Medewerker Planning & Control B is er inhoudelijk verantwoordelijk voor dat de financiële middelen in de organisatie verantwoord en transparant beheerd worden volgens de gangbare accountability standaarden en gedragscodes. Hierdoor is de administratieve organisatie en interne controle efficiënt en zorgvuldig ingevuld en kan deze worden nageleefd. Levert diverse (deel)administraties van sectoren, diensten en voor de gehele organisatie.

Verzorgt begrotingen, informatie en analyses en maakt de behaalde resultaten op de verschillende niveaus zichtbaar. Aanvullend verstrekt de medewerker adviezen inzake beleid aan de manager(s) servicedienst.

Werkzaamheden zijn o.a.:

  • Unitbegrotingen opgestellen
  • Analyses van de resultaten maken en toelichten.
  • Inhoudelijke en proces controles uitvoeren en vertalen naar
  • ontwikkeling en verbetervoorstellen voor het financieel
  • management en de resultaten daarvan opstellen  voor de korte en lange termijn.
  • Exploitatie- en liquiditeitsoverzichten en de daarbij behorende
  • toelichting, tot stand brengen.
  • De begroting, jaarrekening, meerjarenplanning en dergelijke (of
  • onderdelen hiervan) samenstellen.
  • Diverse financiële en administratieve gegevens verzamelen,
  • verwerken, muteren en ordenen.
  • Adequate uitvoering geven aan accountantscontroles,audits, AO/IC-scans, en eisen  die gesteld zijn door het zorgkantoor / de zorgverzekeraar.


Functie-eisen

  • HBO-academisch werk- en denkniveau, te denken valt aan HBO-BE. HBO Controlling etc
  • 3 – 5 jaar relevante werkervaring
  • Ervaring in de gezondheidszorg is een grote pre
  • Kennis van kostprijsberekeningen en kantoor automatiseringspakketten.
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
  • Bijhouden van ontwikkelingen op het gebied van informatie en administratie richting het zorgkantoor.
  • Benodigde competenties: Klantgericht, integriteit, samenwerken, communicatie sterk


Bijzonderheden van de opdracht

  • Het betreft een vaste baan
  • Het betreft een baan voor 32- 36 uur per week
  • Eerst krijgt u 1 jaarcontract en bij gebleken geschiktheid wordt deze om gezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Functie is gewogen in FWG 55


Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons.

Contactpersoon:   Frits Kooijmans

Email:  recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857

Internet  www.fpk.nl


FPK biedt kandidaten en opdrachtgevers een fullservicepakket naar de vraag van Financiele en HRM Specialisten. Het fullservicepakket houdt in dat wij zowel de tijdelijke als de permanente vraag invullen. Verder houden wij ons bezig met Outplacement en Interim-Recruitment.

Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.