Interim HRM - Vacatures

Manager HRM (vervuld)

Ben jij de strategische gesprekspartner van het MT en van de Bestuurder en heb jij ervaring in het begeleiden van veranderingen en reorganisaties, dan zoeken wij jou voor een opdracht voor 6-9 maanden. Bel ons.

Terug


Wij zoeken voor één van onze relaties een:


Manager HRM a.i.
M/V


Opdrachtgever
Organisatie in de gezondheidszorg en Welzijn


Regio
Leeuwarden


Opdrachtomschrijving

De functie van Manager HRM is een tijdelijke leidinggevende functie en heeft een strategisch en een tactisch karakter. De vacature is ontstaan door interne doorschuivingen van functionarissen.

Je bent strategisch gesprekspartner van het MT én van de bestuurder. Je hebt ervaring in het begeleiden van veranderingen en reorganisaties. Je biedt procesbegeleiding bij organisatieveranderingsprocessen en je ondersteunt het management en leidinggevenden bij de voorbereiding en implementatie van veranderingsprocessen. Je hebt een actieve rol in het inrichten van de nieuwe organisatie en ruime ervaring met reorganisaties /vakbonden en strategisch personeelsbeleid.

Je geeft leiding aan de afdelingen P&O, ICT en secretariaat, in totaal 13 medewerkers. Dit doe je door medewerkers aan te spreken op de kwaliteit en kwantiteit van de bereikte resultaten en medewerkers (waar nodig) te begeleiden, instrueren, coachen en motiveren. Je voert het P&O beleid uit in samenspraak met de afdeling P&O waaronder het voeren van werving- en selectiegesprekken, uitvoering aan het verzuim- en arbobeleid, het jaarlijks houden van functionerings- en/of beoordelingsgesprekken en bespreken van loopbaanperspectieven met medewerkers.


Functie-eisen

Als manager beschik je over:

  • Academisch werk- en denkniveau en een managementopleiding;
  • Ervaring als leidinggevende in een vergelijkbare functie en werkomgeving;
  • Kennis van en ervaring met reorganisaties
  • Kennis van managementtechnieken
  • Analytisch vermogen voor het vertalen van ontwikkelingen in (beleids)ontwikkelingstaken en/of projecten;
  • In staat om missie, strategie, doelen, cultuur en structuur binnen de organisatie te agenderen en ontwikkeling te borgen;
  • Proactief en ondernemend in het signaleren en inspelen op feitelijke en verwachte ontwikkelingen en het vertalen hiervan in beleid;
  • Enthousiasmerend en overtuigingskracht en het kunnen overbruggen van tegenstellingen bij het implementeren van beleidsontwikkelingen binnen de organisatie;
  • Kennis van en inzicht in maatschappelijke en politieke ontwikkelingen en de gevolgen daarvan voor het P&O – beleid.
  • De organisatie werkt met de begeleidingsmethodiek ‘Krachtwerk’ . Krachtwerk gaat uit van kansen, talenten en oplossingen en dat geldt ook voor ons personeelsbeleid, de aansturing van de organisatie en onze (vernieuwende) manier van medezeggenschap. Professioneel, resultaatverantwoordelijk werken en ruimte voor eigen initiatief zijn sleutelwoorden binnen de organisatie. Als leidinggevende weet je deze uit te dragen naar de medewerkers.


Bijzonderheden van de opdracht

  • Het betreft een interim positie voor bepaalde tijd ter vervanging van de Manager Bedrijfsondersteunende Processen.
  • De overeenkomst eindigt op het moment dat de manager BOP terugkeert in zijn eigen functie.
  • De verwachting is dat dit 6 tot 9 maanden gaat duren.
  • Het aantal uren  bedraagt 28-32 per week


Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons.

Contactpersoon:   Frits Kooijmans

Email:  recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857

Internet  www.fpk.nl


FPK biedt kandidaten en opdrachtgevers een fullservicepakket naar de vraag van Financiele en HRM Specialisten. Het fullservicepakket houdt in dat wij zowel de tijdelijke als de permanente vraag invullen. Verder houden wij ons bezig met Outplacement en Interim-Recruitment

Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.