Interim HRM - Vacatures

Interim-Salarisadministrateur 32-40 uur

Ben jij een ervaren Salarisadministrateur die op korte termijn, begin januari 2020, kan starten voor minimaal 32 uur maar bij voorkeur 40 uur per week en de spil en vraagbaak wil zijn voor onze relatie. Dan hebben wij een mooi tijdelijk opdracht voor je. Neem zo snel mogelijk contact met ons op, telefoonnummer 0512-513093, of mail je cv naar ons toe, fpkinfo@fpk.nl 


Terug


Interim - Salarisadministrateur

Opdrachtomschrijving

  • Jij draagt zorg voor de salarissen, voorschotten, nabetalingen, loonbeslagen en incasso’s;
  • Verwerkt en controleert variabele mutaties;
  • Je richt het salarissysteem in;
  • Zorgt ervoor dat updates uitgevoerd worden en bent verantwoordelijk voor het applicatiebeheer van dit salarissysteem;
  • Je signaleert mogelijke stagneringen in de salarisadministratie of een andere calamiteit en onderneemt op tijd actie;
  • Je bent ook het aanspreekpunt binnen de organisatie als het gaat om de salarisverwerking;
  • Jij kunt je goed verplaatsen in de medewerker en je kunt in begrijpende taal communiceren;
  • Je bent op de hoogte bent van de huidige bewegingen in het vakgebied  en kan je advies; geven over toekomstige ontwikkelingen betreffende in de  salarisadministratie en fiscale- en sociale wetgeving;
  • Tevens doe je voorstellen ter verbetering van de procedures en richtlijnen in jouw vakgebied;
  • Je rapporteert aan de Manager Finance & Administration.

Functie-eisen

  • Opleiding op MBO/HBO werk en denkniveau;
  • Je hebt 3-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie; het betreft een seniorfunctie.
  • Je bent in het bezit van een VPS diploma (vakopleiding payroll services),
  • Je bent vaardig in het werken met Excel (Global en Synergy is een pre maar geen must); 
  • Een sociale, maar vooral benaderbare vraagbaak; je staat altijd open voor de vragen van je collega’s;
  • Je communiceert bondig in begrijpbare taal en je bent proactief;
  • Je stelt misstanden aan de kaak, bewaakt de regelgrenzen en durft anderen aan te spreken, ongeacht hiërarchie;
  • Integriteit staat bij jou hoog in het vaandel, want jij hebt een vertrouwenspositie, je collega’s vertrouwen op jouw integriteit

Bijzonderheden van de opdracht

  • Het betreft een interim-opdracht;
  • Duur van de opdracht is 3 maanden, mogelijk langer;
  • Aantal uren is bedraagt 40 uur, 32 uur is bespreekbaar;
  • De organisatie heeft meerdere vestigingen in het Noorden waar ook vanuit gewerkt kan worden.


Opdrachtgever 
Zakelijke dienstverlener


Regio 
Leeuwarden. 
De organisatie heeft meerdere vestigingen in het Noorden waar ook vanuit gewerkt kan worden.


Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan je CV naar ons toe.

Contactpersoon:   Frits Kooijmans

Email:  recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857

Internet  www.fpk.nl



Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.