Interim HRM - Vacatures

Interim Personeelsadviseur (Vervuld)

Ben jij een allround Personeelsadviseur en heb jij ervaring binnen de zorg en ben jij per direct 24 per week beschikbaar, neem dan snel contact met ons op. Je kan volgende week al beginnen.


Terug


Interim Personeelsadviseur


Opdrachtomschrijving

  • Als Personeelsadviseur zal je allround P&O taken verrichten voor de woonzorgcentra, kleinschalig wonen  en Thuiszorg van de organisatie.
  • Je geeft voorlichting en advies aan management en medewerkers over CAO-vraagstukken, arbeidsvoorwaarden en over alle facetten van het personeelsbeleid.
  • Ook adviseer en ondersteun je bij de uitvoering van de verschillende personeelsaangelegenheden zoals werving & selectie, aanstelling & introductie en ziekteverzuimbeleid.
  • Het is een brede allround functie waarin je operationele, advies- en beleidstaken combineert.
  • Je bent de gesprekspartner van zowel de (locatie)managers als de teamleiders.


Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op HBO- Personeel & Arbeid/Organisatie
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een brede personeelsadviesfunctie. Ervaring in de functie binnen de zorg (bij voorkeur de ouderenzorg) is een must.
  • Daarbij heb je actuele kennis en vaardigheid in het toepassen van rechtspositionele regelingen, arbeidsvoorwaarden en overige personeelsaangelegenheden.
  • Je bent servicegericht, innovatief en handelt proactief en slagvaardig.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling. Vanzelfsprekend ben je tactisch, integer en betrouwbaar.
  • Daarnaast heb je affiniteit met de ouderenzorg


Bijzonderheden van de opdracht

  • Het betreft een interimopdracht
  • Duur opdracht is van 1 december 2017 tot 1 april 2018
  • Het aantal uren per week bedraagt 24 uur
  • Standplaats is het Centraal Bureau van de organisatie in Zuidwest Friesland. 


Opdrachtgever
Zorginstelling


Regio
Zuidwest Friesland


Plaats in de organisatie
De afdeling bestaat uit twee Personeelsadviseurs en twee Medewerkers Personeelszaken. 


Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons.

Contactpersoon:   Frits Kooijmans

Email:  recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857

Internet  www.fpk.nl

Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.