Interim Finance - Vacatures

Kwaliteitsfunctionaris - Interim (Vervuld)

Ben jij de Kwaliteitsfunctionaris met ervaring in de gezondheidszorg die de organisatie verder wil helpen met het kwaliteitsbeleid, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Terug


FPK biedt kandidaten en opdrachtgevers een fullservicepakket naar de vraag van Financiele en HRM Specialisten. Het fullservicepakket houdt in dat wij zowel de tijdelijke als de permanente vraag invullen. Verder houden wij ons bezig met Outplacement en Interim-Recruitment.

Wij zoeken voor één van onze relaties een:


Kwaliteitsfunctionaris
M/V


Opdrachtgever
Een organisatie in de gezondheidszorg


Regio
Leeuwarden


Plaats in de organisatie
Je valt onder de afdeling ICT en Control en krijgt leiding van de Controller


Opdrachtomschrijving

  • Adviseert het management en de Directeur / Bestuurder over het te voeren kwaliteitsbeleid;
  • Voert onder verantwoordelijkheid van de controller werkzaamheden uit ter verbetering van kwaliteit;
  • Bepaalt mede het uitvoeringsbeleid bij kwaliteitsprojecten;
  • Participeert in projectgroepen of is projectleider op het gebied van kwaliteit;
  • Geeft advies en ondersteuning bij de implementatie van kwaliteitssystemen;
  • Is aanspreekpunt en deskundig op het gebied van certificering;
  • Organiseert en coördineert de externe metingen en externe audits;
  • Organiseert en coördineert (en voert) interne metingen (uit);
  • Organiseert (en voert) interne audits (uit);
  • Stelt verbeteringen voor die voortvloeien uit audits en klachten- en foutenregistratie;
  • Maakt rapportages ter ondersteuning en advisering van het management;
  • ls betrokken bij het opstellen van kwaliteitsdocumenten;
  • Adviseert, begeleidt en stelt eventueel samen met de gebruikers conceptdocumenten op en  legt deze ter goedkeuring voor aan de controller;
  • Zorgt ervoor dat wijzigingen in het kwaliteitshandboek en werkvoorschriften worden doorgevoerd;
  • ls verantwoordelijk voor de distributie en toegankelijkheid van kwaliteitsdocumentatie;
  • Doet voorstellen ter verbetering van het kwaliteitshandboek;
  • Neemt deel aan diverse overleggen voor zover dit het kwaliteitssysteem betreft;
  • Geeft scholing en training aan medewerkers op het gebied van kwaliteit;
  • Informeert, adviseert en begeleidt bij het uitvoeren, verbeteren en borgen van het kwaliteitsbeleid;
  • Volgt relevante ontwikkelingen binnen kwaliteitszorg en analyseert consequenties van nieuwe normen, richtlijnen en regelgeving.


Functie-eisen

  • HBO, bij voorkeur Bedrijfskunde aangevuld met cursussen op het gebied van kwaliteitszorg en enkele jaren ervaring;
  • Ervaring met het opzetten van projecten en werken met software voor documentmanagement en presentaties is vereist;
  • Ervaring in de gezondheidszorg is een must
  • Hoge mate van zelfstandigheid;
  • Initiatief  en creativiteit tonen;
  • Goede sociale vaardigheden;
  • Kunnen overbruggen van tegenstellingen van belang;
  • De benodigde competenties zijn: Overtuigingskracht, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; oplettendheid en doorzettingsvermogen.


Bijzonderheden van de opdracht

  • Betreft een interim opdracht;
  • Duur opdracht is voor een half jaar tot een jaar;
  • Betreft een fulltime opdracht van 36 uur per week;
  • Ervaring in de gezondheidszorg is een must; zonder ervaring heeft het geen zin om te reageren.


Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons.

Contactpersoon:   Kirsten Keijzer en Frits Kooijmans

Email:  recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857

Internet  www.fpk.nl

Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.