Interim Finance - Vacatures

Interim Medewerker Finance (Vervuld)

Heb jij ervaring met non-profit financiële administraties en de bijkomende wet- en regelgeving en ervaring met BTW afdrachten en wil jij de organisatie de komende 4 maanden ondersteunen om de financiele administratie op orde te houden, dan vragen wij je te reageren op deze interimopdracht. neen contact met ons op , telefoonnummer 0512-513093 of mail je cv naar ons toe, fpkinfo@fpk.nl  dan nemen wij contact met je op.

Terug


Medewerker Finance


Opdrachtomschrijving

  • Als medewerker  Finance, Planning & Control voer je de financiële administraties van alle verbonden organisaties/ stichtingen.
  • Je verstrekt periodiek budgetoverzichten aan de budgethouders.
  • Samen met een collega coördineer je de werkzaamheden rondom de halfjaar rapportage van de verbonden organisaties. 
  • Je draagt zorg voor een juiste, volledige en actuele financiële administratie zo dat een optimale verantwoording en informatieverstrekking mogelijk is.
  • Je stelt aan de hand van de beschikbare financiële gegevens de aangifte van Btw-afdracht samen (reguliere aangifte +herrekeningen) en zorgt voor de afwikkeling van de energiebelasting.
  • Ook verzorg je de periodieke data invoer in Navision (import salarissen, afschrijvingen en deactivering).


Functie-eisen

  • Een MBO/ HBO opleiding op het gebied van financiën.
  • Ervaring met non-profit financiële administraties en de bijkomende wet- en regelgeving.
  • Ervaring met het financieel pakket Navision en met Excel (gevorderd niveau).
  • Ervaring met BTW afdrachten.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands.


Bijzonderheden van de opdracht

  • Het betreft een interimopdracht
  • Duur opdracht zal in eerste instantie 4 maanden zijn.
  • Aantal uren bedraagt 32 uur per week


Opdrachtgever
Wetenschappelijke organisatie


Regio
Drenthe


Plaats in de organisatie
Er zijn ongeveer 200 wetenschappers, technici en operationele medewerkers in dienst. De afdeling Finance, Planning en Control bestaat uit twee medewerkers voor de financiële administratie, drie medewerkers project control en twee medewerkers voor inkoop. Daarnaast hebben we een senior programma controller & riskmanager die direct onder de directie valt.


Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan je CV naar ons toe.

Contactpersoon:   Frits Kooijmans

Email:  recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857

Internet  www.fpk.nl


Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.