Interim Finance - Vacatures

Interim 1ste Medewerker Financiele Administratie

Heb jij ervaring binnen het onderwijs en wil jij graag een interimopdracht als 1ste Medewerker Financiele Administratie uitvoeren vanaf 19 augustus, neem dan snel contact met ons op, telefoonnummer 0512-513093 of mail je cv naar ons toe, dan nemen wij contact met jou op.

Terug


Interim 1ste Medewerker Financiele Administratie


Opdrachtomschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige boekhoudkundige verwerking alle dagboeken zowel de verwerking als de controle hierop, dit betreft 3 administraties. 
  • Je hebt als 1e medewerker financiële administratie hierbij de volgende taken:
  • Je zorgt voor een voor een volledig/juiste en tijdige verwerking van alle mutaties;
  • Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van periodieke afsluitingen;
  • Je stemt de deeladministraties op elkaar af, zoals personeel en salarisadministratie;
  • Je bent verantwoordelijk voor de vaste activa administratie;
  • Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden en de controle van BTW aangiften;
  • Je doet de controle op controlerende tussenrekeningen;
  • Je bereid de betalingen voor;
  • Je doet ad hoc werkzaamheden in overleg en in samenwerking met hoofd financiën;
  • Je controleert en bewaakt de ontvangsten van het Ministerie en andere bijdragen;
  • Je stelt managementrapportages op aan de hand van onderzoek en controles. Je onderbouwt deze met analyses en je zorgt daarmee voor een adequate informatievoorziening;
  • Je stelt de jaarrekening op, je levert gegevens aan bij de accountant voor een complete en tijdige verantwoording;
  • Je zorgt voor de verantwoording aan het ministerie. Je vult daartoe de verantwoording informatie in;
  • Je levert een bijdrage aan de projectenadministratie;
  • Je zorgt voor de liquiditeitsprognose;
  • Je volgt ontwikkelingen op het gebied van financiën, controlling, treasury en fiscaliteit. Ook denk je mee over de ontwikkeling van het financieel beleid, financierings- en fiscaal beleid;
  • Je levert een bijdrage aan de begroting, meerjarenbegroting ;
  • Je levert een bijdrage aan innovatieve projecten;
  • Applicatiebeheer o.a. Exact;
  • Je verricht overige voorkomende werkzaamheden.


Functie-eisen

Als 1e medewerker financiële administratie beschik je ook over de volgende competenties:

  • Je beschikt over aantoonbaar HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur heb je een HBO diploma in bedrijfseconomische richting;
  • Je hebt recente werkervaring in een soortgelijke functie binnen het onderwijs;
  • Je analyseert graag en je werkt zorgvuldig en gestructureerd;
  • Je bent een daadkrachtige en onafhankelijke professional. Je bent kritisch en durft vragen te stellen;
  • Je weet financiële data en gegevens om te zetten in begrijpelijke taal die voor iedere collega binnen de organisatie te begrijpen is;
  • Je bent van nature proactief en communicatief sterk;
  • Je bent een expert in Excel en je weet snel je weg te vinden in verschillende systemen;
  • Je hebt ervaring met projectadministratie;
  • Je bent flexibel en gewend om in een veranderende omgeving te werken;
  • Bij voorkeur heb je ervaring met Exact Globe.


Bijzonderheden van de opdracht

  • Het betreft een tijdelijke opdracht
  • Onze relatie biedt nu per 19 augustus 2019 een tijdelijke opdracht voor omvang 0,6 fte tot moment dat deze vacature is vervuld en de nieuw te werven collega is ingewerkt. 
  • De werkdagen worden in overleg bepaald. 


Opdrachtgever
School


Regio
Assen


Plaats in de organisatie
De afdeling Financiën wordt aangestuurd door een hoofd Financiën en bestaat verder uit een eerste medewerker financiën en twee administratief medewerkers.


Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan je CV naar ons toe.

Contactpersoon:   Frits Kooijmans

Email:  recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857

Internet  www.fpk.nl






Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.