Interim Finance - Vacatures

Business Controller Interim (Vervuld)

Heb jij ervaring in de gezondheidszorg en wil jij de organisatie ondersteunen in de aanbestedingen/contracteringen en in de begroting voor 2017 en de meerjarenbegroting, neem dan direct contact met ons op. We zoeken jou..

Terug


Wij zoeken voor één van onze relaties een:


Interim Business Controller M/V


Opdrachtgever
Organisatie in de gezondheiedszorg


Regio
Friesland


Plaats in de organisatie
Op de afdeling  Finance en Control


Opdrachtomschrijving

  • De Business Controller is adviseur en sparringpartner voor de MT-leden en afdelingsmanagers t.a.v. bedrijfseconomische en bedrijfskundige processen binnen de gehele organisatie.
  • U bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de planning en control cyclus en draagt zorg voor meer inzicht in de strategische- en tactische keuzes waarvoor de business staat.
  • In deze functie geeft U proactief advies met betrekking tot het financieel beleid en bijstuurmogelijkheden.
  • U geeft ondersteuning door middel van analyse op de gerealiseerde resultaten en stelt integrale begrotingen en prognoses op met betrekking tot productie-, omzet,- en kostenontwikkelingen.
  • De business controller moet de komende maanden ondersteuning geven in de aanbestedingen/contracteringen en in de begroting voor 2017 en de meerjaren begroting

Functie-eisen

  • Een zelfstandige en initiatiefrijke controller met een bedrijfskundige en/of bedrijfseconomische HBO-opleiding. Met werkervaring in een planning & control afdeling in een complexe organisatie. Kennis van zorgbekostiging is een pré.
  • Een communicatief vaardige sparringpartner op tactisch en strategisch niveau in uiteenlopende advies- en overlegsituaties, die  in staat is verbeterplannen en financiële adviezen duidelijk en helder te onderbouwen en te beargumenteren.
  • Sterk in het stellen van prioriteiten en kunnen presteren onder druk.
  • Een analyticus met het vermogen om informatiebehoefte van (interne) klant te vertalen naar rapportages & business plannen, waarin (toekomstige) wet- en regelgeving is geborgd.
  • Belangrijke competenties in deze functies zijn: plannen en organiseren, resultaat- en klantgerichtheid en flexibiliteit.

Bijzonderheden van de opdracht

  • Het betreft een interim opdracht
  • Het is een fulltime opdracht. de organisatie kent een 36-urige werkweekDe opdracht is voor enige maanden
  • Ervaring in de gezondheidszorg is een must.

Indien je interesse hebt in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons.

Contactpersoon:   Frits Kooijmans

Email:  recruitment@fpk.nl

FPK Finance en HRM

Drachten

Splitting 7

9202 LC Drachten

telefoon 0512-513093

fax 0842-217857

Internet  www.fpk.nl

Terug


Interesse?

Heb je interesse in deze functie, mail dan een korte motivatie en je CV naar ons. Of gebruik het inschrijfformulier.